Prima pagină > Advertising > Prima oara

Prima oara

A inceput acum 2 ani si inca o jumatate de an. Mi s-a parut greu la inceput, de tot.

Ma duceam la sala. Eram in stadiul ala in care alergam 2 minute incontinuu si lesinam dupa. Kilogramele in plus ma ajutau enorm. Intr-o zi in dreapta mea era o asiatica, micutza, trecuta de 40, slabutza si darza. Alerga de 20 min incontinuu si nu dadea semene de oboseala…d-e-p-r-i-m-a-n-t !!! Beah!

Obiectivele mele au fost mici, sa rezist o melodie pe banda fara sa ma opresc. Cumva, nu stiu in ce moment al vietii, dar s-a intamplat. Apoi, am plusat cu timpii si cu vitezele si ceva a inceput sa se schimbe.

Totusi eram sceptica. Nu intelegeam oamenii care participa la maratoane si competitii de alergat. De ce sa te duci? De ce sa platesti inscrierea? Esti fraier sau ce? Nu-ti dai seama ca nu ai nici cea mai mica sansa din univers sa castigi in fata kenyenilor?! No pain, no gain … nu-si avea sensul aici.

Sala a fost sala, banda a fost banda. Cand am pus prima oara piciorul afara la alergat, am simtit strigatul milioanelor de generatii de alergatori. Nimic nu se compara cu sentimentul de a alerga afara in parc, pe strada, pe trotuar…doar tu, locurile pe care le vezi si cerul de deasupra. Libertatea pe care ti-o da alergarea e inegalabila.

Acum nu mai simt acelasi lucru, nu mai e aceeasi euforie. O simt mai rar, daca am noroc. Acum am un sentiment de „acasa”, de stare de bine, de confort psihic si fizic. Nu am devenit vreo super alergatoare, nici nu scot vreun timp record, dar alergarea e un fel de a ma duce „acasa”, de a ma regasi pe mine, de a ma ordona, de a creste.

Nu o sa coplesesc pe nimeni cu amanunte si nici nu o sa imi numar in public competitiile (desi as vrea atat de mult!!!), dar ultimii doi ani m-au invatat ca alergi pentru tine, cel mai greu in cursa nu e ca te depaseste kenyanul (never happened, ala terminase demult cursa), ci momentul in care iti dai seama ca stii multe injuraturi si tot corpul tau urla RENUNTA!  Si continui sa pui dreptul si apoi stangul, dreptul si iar stangul..pana la FINISH.

Categorii:Advertising
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

