Prima pagină > Personale, Stuff > Irreversible

Irreversible

Gaspar Noe.

Un  film violent, agresiv, halucinant. Si atat.

Nu stiu daca ar fi trebuit sa fie mai mult de atat. Daca exista un substrat social pe care nu l-am inteles, un mesaj pe care nu l-am decodat. Probabil ca „artistul” a vrut sa spuna mai mult de atat.

Aveam asteptari mai mari, poate. Ma gandeam ca o sa ma loveasca cu o profunzime artistica, cu o gandire psihadelica. M-a lovit la ficat cand mi-am dat seama ca am fost expusa la 2 ore de violenta psihica, fara nimic de rumegat la sfarsit. Pacat.

Ma enerveaza filmele artistice de dragul artei.

Categorii:Personale, Stuff
  1. Miercuri, Septembrie 7, 2011 la 17:37

    frumos site

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

