Prima pagină > Advertising > Noua pozitionare Elite – Doncafe

Noua pozitionare Elite – Doncafe

Stiu, stiu s-a re-pozitionat de o bucata de vreme. Dar chiar am vrut sa ma conving de un lucru.

Cineva mi-a zis ca o pozitionare buna, un brand bun nu e greu de inteles. Ca nu trebuie sa folosesti ecuatii complicate pentru a defini pozitionare. In fond pozitionarea se construieste in mintea (si sufletul – a la Lovemarks -) consumatorilor.

Acestea fiind spuse, eu, un biet account, nu inteleg nimic din pozitionarea Doncafe. Cafea premium (asa imi spune comunicarea sa overall), dar cu un pret mainstream, ambalaj mainstream (parerea mea), logo si naming mult mai rafinat. Sunt multe piese de puzzle care nu se potrivesc. Acum nu stiu care este strategia pe celelalte canale de comunicare, dar pe TV pozitionarea nu spune Doncafe. Adik, la sfarsit cand apare pachetul (mare) si logoul (mare) nu pricep f bine de ce Doncafe si nu un alt produs. Mi se pare ca totul este prea complicat si ca incerca (si se vede) sa lege, cateodata fortat, fiecare element al puzzle-ului.

Imi pare rau ca cineva a luat decizia de a re-branding. Elite, incepuse incet, incet sa „muste” bine din Jacobs. Ii trebuia un research bun, o strategie mai creativa si cred ca Jacobs avea de ce sa se teama. Anyway, acum e Doncafe…care nu-mi spune nimic (decat ca nu imi place numele 😦 ).

Sau poate ca inteleg eu mai greu lucrurile. Nu-i bai, oboseala isi cere cezarul.

PS: agentia de publicitate e tot Leo? are cineva idee…?

Categorii:Advertising Etichete:, , , ,
  1. Marți, Martie 31, 2009 la 09:58

    se vede ca nu citesti blogul lui boti. acolo ai mai multe detalii despre rebrandiing 🙂 cauta mai multe pe http://botiblog.ro/

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

