Prima pagină > Advertising, Online, Stuff > Kubis Interactive – lansarea oficiala

Kubis Interactive – lansarea oficiala

„copiii” de la online, aka Kubis,  s-au facut mari si au avut un super eveniment de lansare. felicitari organizatorilor…stiu ei cine sunt (wink, wink).  daca vreti comunicatul de presa intrati aici, tot acolo o sa vedeti si pozele de la eveniment…uhuuu.

hmm, da…ce sa va mai spun. ahaa, am jucat Wii si am pierdut, cu gratia ce ma caracterizeaza,  de vreo 3 ori. au promis ca ma mai invita sa ma antrenez :)).  a fost un concurs in toata regula…cel mai bun castiga o consola Wii.tipul in albastru a castigat.

img_90301

ok, acum o sa incep cu laudele… au niste  suuuper designeri, programatori, project manageri si alti super oameni ale caror functii nu le inteleg eu prea bine si nici nu cred ca stiu sa le scriu corect 😀 :D. ca sa intelegeti la ce ma refer puteti intra aici http://www.pampers-unicef.ro +alte 3 declinarii ale acestui site pt serbia, bosnia si bulgaria (n-are rost sa dau link…ca nu o sa intelegeti nimic). asta e un proiect pe care am lucrat si eu, ei evident au in portofoliu mai multe, daca intrati pe site o sa va convingeti…asta ca sa vedeti si ca site-ul lor e fff interesant si interactiv (intrati pe pagina de Service … au un joculet dragutz).

biroul lor arata minunat! mult mai bine decat se vede in poze. e un motiv suficient de bun sa vrei sa lucrezi acolo….  (ce bine ca mona-lisa nu-mi citeste blogul !! :))) ). cladirea e pe batistei, nu ff departe de fosta agentie la care am lucrat (Y&R) … o zona frumoasa, dar nu si cea mai buna daca vrei sa iti parchezi masina 😦

in fine acum de sfarsit de post sa le uram numai de bine si la cat mai multe proiecte

Categorii:Advertising, Online, Stuff Etichete:, , ,
  1. Vineri, Februarie 27, 2009 la 12:33

    Multumim Ana!

    Te asteptam la noi oricand pentru un joc de Wii, din pacate fara premiu consistent de data asta, dar o bere sigur e din partea casei 🙂

    v.

  2. Sâmbătă, Februarie 28, 2009 la 00:54

    … nu ca as putea eu castiga premiul, cu atatia guru Wii pe acolo :))
    weekend placut!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

