Prima pagină > Advertising > Deci e oficial. Urasc aerobicul

Deci e oficial. Urasc aerobicul

Miercuri, Ianuarie 14, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

Azi am fost la World Class, ca si guest pe abonamentul corporate al unei colege (multumesc Lili! 🙂 ), ca sa vad cum e clubul si cum sunt cursurile de latin dance in general. M-am gandit eu ca latin dance se apropie de dansurile sportive. Ei bine, nu am aflat raspunsul la aceasta intrebare, caci nu s-au mai facut 😦

Dar sa vezi si sa nu crezi, ca in locul lor a fost pus cursul de Aero Dance. Aero dance-ul e un aerobic mai ritmat, in pasi de dans. Buuun! Am vrut sa ma duc la vestiar, dar surprize, surprize (parca o si auzeam pe Zana)  erau atat de multi oameni, ca practic nu mai aveau locuri pt dulapurile de la vestiar si …. am asteptat. Cand intr-un sfarsit am ajuns in sala, late of course, nu au trecut nici 5 min din fabulosul curs ca sa imi dau seama: am facut o mare greseala!!! Greseala era cu atat mai mare cu cat unul din pereti era din geam, si practic toti cei care treceau (de cele mai multe ori stationau si se holbau) ne putea vedea.

Acum incerc sa imi dau seama daca a fost de vina aerobicul in sine sau acel „mai ritmat”. Ideea e ca pana ma prindeam eu de un pas treceam la invatarea urmatorului pas de aero dance. Trecerea dura pret de 10 min, timp in care repetai de mai multe ori pasul respectiv si apoi repetai tot dansul (fiecare pas invatat era legat si forma un dans). Evident ca in final au fost suficient de multi pasi de aero cat sa ii uiti sau, si mai rau, sa-i incurci. Oricum cel mai bine mi-au iesit piruetele, adica „invartelile”.

Aaaa, si mi-a mai iesit ceva f bine, febra musculara..deci daca maine nu scriu niciun mail sau ceva pe twitter, stiti de ce. Nu inteleg de ce, caci dupa cum ar spune un client drag am fost total „off-brand”

PS: o sa imi mentin rezolutia (sper si doamne ajuta! 🙂 ) si o sa continui cu joggingul, atat cat pot, pana ajung sa imi fac abonament la fitness

Categorii:Advertising
  1. Miercuri, Ianuarie 14, 2009 la 01:03

    Febra musculara nu te va impiedica sa scrii mail sau pe twitter, am dreptate? :))

  2. Andrei Bugeac
    Miercuri, Ianuarie 14, 2009 la 01:03

    Fii tare…nu renunta…

  3. Miercuri, Ianuarie 14, 2009 la 01:06

    @phoebs nu si atunci cand faci aerobic…pana si la ochi cred ca faci f.m. (la cat de invarti cu ei dupa instructoare) :)))

    @andrei bugeac I will survive!! 😛 😛

  4. Miercuri, Ianuarie 14, 2009 la 11:26

    bvbv! lasa ca asa e bine. poti sa bifezi pe lista ca ai facut ceva nou pe anul asta.
    am mai auzit eu pe cineva care s-a dus la aerobic si cand colo a nimerit la lectia de box 😀

  5. Miercuri, Ianuarie 14, 2009 la 13:57

    Aerobic… ^_^;

    Eu chiar nu văd ce e aşa greu să faci cateva exerciţii zilnic/săptămânal. Sau de ce ai avea nevoie de sală pentru asta?

    Hmm… ai schimbat tema de WordPress.

  6. ana placinta
    Miercuri, Ianuarie 14, 2009 la 23:29

    @alyna mey, cred ca prietenul/a ta nu a fost atat de incantat/a…cel putin la mine nu a fost atat de mare diferenta

    @lucian tu esti un tip mai aparte! 😛 pai, daca tu shomezi si nu mai faci si tu alte teme pt wordpress…ce sa fac iau de la altii temele.

  7. Vineri, Ianuarie 23, 2009 la 12:46

    Mda, daca mergi pe seara la World Class te calci in picioare pe acolo, trebuie sa stia sa astepti pana se elibereaza aparatul epc are vrei sa transpiri etc! Ceea ce ma mira la ce preturi au…dar nah, noroc cu abonamentele corportate ale prietenilor, ca asa am ajuns si eu pe acolo de vreo doua ori….dar la fitness, nu la aerobic.

  8. Miercuri, Februarie 4, 2009 la 17:09

    Pana te prinzi e mai greu… dar dupa, te vei indragosti

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

