Prima pagină > Advertising > Rezolutie: 2009, format: Ana

Rezolutie: 2009, format: Ana

Prima rezolutie: Am inceput anul gandindu-ma ca in 2009 ar trebui sa incep o aventura, a real and true one. Nu, nu vreau sa devin un Jedi si sa-l distrug pe Vader si nici nu o sa imi schimb „profesiune”:P. Din pacate fiind un blog public nu pot spune prea multe despre mult asteptata aventura, dar o sa shareuiesc detalii atunci cand va fi cazul.

A doua rezolutie:  Nicio zi fara miscare. Este oribil sa stai toata ziua la birou, pe un scaun in fata calk, sa scrii mailuri si sa vorbesti al telefoane. Noroc cu meetingurile, care practic te obliga sa te ridici de acolo si sa faci putina miscare. De asta, m-am hotarat ca pana imi fac abonament la o sala de gym (care tb sa fie aproape de casa sau birou, sa aiba aparate multe si bune si sa nu imi rupa buzunarul de acc exec) sa fac jogging. Pana acum merge totul bine, in fine…zapada asta bucuresteana mi-a cam zapacit un pic programul, dar sunt ok 🙂

A treia rezolutie: Advertising is not my life. Acum ar trebui sa imi gasesc alte activitati, si chiar e greu … caci nu-mi vine niciuna care sa nu aiba legatura cu adv. Knitting might be a choice … kidding! :))

Sper ca Forta sa fie cu mine si sa reusesc in tot ceea ce mi-am propus (plus alte chestii mai micutze si mai dirty, pe care intentionat le-am omis) 🙂

Categorii:Advertising
  1. Andrei Bugeac
    Marți, Ianuarie 13, 2009 la 21:33

    Deci…te-ai apucat de facut miscare zilnic?Sau am ajuns la tricotat?

  2. Marți, Ianuarie 13, 2009 la 23:00

    mey aia e la rezolutia 2, deci e de sine statatoare, irevocabil si inviolabila…mai pe scurt aproape zilnic.
    azi de exemplu am fost la o ora de aerobic, prima de altfel…dar cred ca si ultima :)))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

