Prima pagină > Advertising > Ultimele 2 luni – pe scurt :P

Ultimele 2 luni – pe scurt :P

Marți, Decembrie 23, 2008 Lasă un comentariu Go to comments

– Am terminat IAA-ul ceea ce ma face sa cred ca am luat o decizie buna cand m-am inscris. Mi-am facut cativa amici (Adina Milea, Ana Ocnaru, Ligia Paul, Mira, Ana Militaru, Catrinel Postema, Laura Solomonescu si alti cativa) si de ce nu au fost si multe momente in care ne-am distrat: cum ar fi pregatirea lucrarii finale sau alte lucrari partiale :). Sincer privind retrospectiv chiar recomand oricui sa urmeze scoala, nu va gasi nicaieri profesori mai buni in marcom (sa zicem asa) ca acolo. Mai mult poti afla raspunsuri la intrebari punctuale pe care le ai zi de zi acolo unde lucrezi.

-Am fost in vacanta. Acum vreo doua luni. Da, la inceputul lui noiembrie in plina toamna Si nu am fost in Italia…probleme personale cu iz de romanta (long story). A fost ok, relaxant…dar cu desavarsire scurt. Poze nu am caci nu obisnuiesc sa fac. Cred ca urmatoarea vacanta va fi prin vara…asa ca sa acumulez cat mai multa vitamina D, in niciun caz pentru bronz. Nu m-am gandit inca unde … poate Italia sau poate  Croatia.

– Apoi am avut evaluarea job-ului meu de toate zilele, si nu oricand ci de ziua mea (3 dec). O sa sune ciudat dar chiar mi-a placut a fost constructiva si nu in ultimul rand obiectiva. Cel mai mult mi-a placut ce mi-a spus Mona Lisa a doua zi (kind of private to be told publicly) tete-a-tete. Intr-un fel surprinzator, dar chiar empatic. Cel mai mult ma bucur ca sunt la Saatchi, e una dintre acele agentii unde simti ca lucrezi cu oameni, desi trebuie sa respecti niste proceduri (brain-washed? who? me? noooo…just joking 🙂 )

– Intre timp am inceput sa lucrez (de fapt temeinic de vreo saptamana) si pentru lucrarea de licenta din februarie. Imi pare bine ca am reusit sa imi aleg o tema care imi place: Impactul noilor medii (onlineul) asupra comportamentului mamicilor. Merge perfect cu clientul meu de capatai Pampers si cu ceva ce imi place onlineul… Chiar cred ca va fi o lucrare pe care o voi putea folosi si la birou. Daca totul merge as planned, poate o voi prezenta si colegilor din agentie. Si ii multumesc lui Dan Petre ca are rabdare cu intarziatii ca mine 🙂

– Si tot in aceasta perioada m-am decis ca poate Romania nu ar trebui sa mai fie inclusa in planurile mele de lunga durata. In prima instanta am dat vina pe tot ceea ce merge prost si vreau sa mearga bine (asa ca-n alte tari), dar dupa mi-am dat seama ca e vorba de eterna mea problema cu plictiseala si analizatu’ firului in 14. In general ma plictisesc repede de ceva si de cele mai multe ori analizez prea in detaliu si in perspectiva lucrurile.De cele mai multe ori e bine, dar sunt cazuri in care as fi vrut sa fiu altfel. Prin urmare m-am hotarat ca trebuie sa plec, sa vad si eu cum e si pe la altii.

 

Ok, sper ca nu am ratat nimic important. Daca da, oricum nu stiti ce anume…sau poate voi face un update.

Categorii:Advertising
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

