Prima pagină > Exquisities > Publicis grads-London

Publicis grads-London

Cam acum 2 luni, am gasit un proiect interesant: Adcademy. Un proiect ce dureaza 2 saptamani, timp in care rezolvi diverse task-uri asemenea unui angajat full-time, la sfarsit primesti un brief, il rezolvi si daca e ok…te intorci in toamna(sper ca nu am omis ceva 🙂 )…dar nu mai mult de 4 persoane.

Proiectul este desfasurat de catre Publicis UK, London. Pentru a te inscrie trebuie sa completezi un formular, pe care il trimti la grads@publicis.co.uk, pana pe 7 Martie. Daca te califici urmeaza un interviu in Aprilie…si apoi cele doua saptamani, de la sf lui iunie, inceputul lui iulie…asta daca te califici. Foarte important, trebuie sa fi absolvent al unei facultati pentru a te inscrie.

Poate ceva mai multe detalii si lamuriri pe blog, de altfel au si un network pe Facebook . Esentialul vi l-am spus…ce urmeaza voi decideti.

Eu voi amana pana saptamana viitoare completarea formularului…caci am o binevenita, desi total accidentala, VACANTA (hi, hi, hi)!…poate voi scrie ceva si pe tema asta. De ce as participa? Pai, in principiu vreau sa vad daca chiar umbla vreun caine cu covrigu’n coada … 😀

Categorii:Exquisities
  1. adyblue
    Luni, Martie 31, 2008 la 02:23

    Interesant…eu zic ca merita sa incerci.

  2. Luni, Martie 31, 2008 la 09:52

    Da, asta am zis si eu…problema e ca a trecut termenul de a aplica….dheee, timpul asta nu poate fi intins, extins, …

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

