Prima pagină > Advertising > De ce te iubesc?

De ce te iubesc?

Duminică, Septembrie 30, 2007 Lasă un comentariu Go to comments

Nu m-am intrebat niciodata. Iar daca vreodata cineva a facut-o in locul meu, atunci m-am eschivat si doar daca declara contrariul gaseam o modalitate de ma opune.

Si totusi de ce te iubesc?

-te cunosc de o viata, si putin dinainte de prima bataie a inimii…

-mi-ai oferit atatia oameni minunati si cu siguranta unici…la fel ca tine

-esti „centrul lumii”…pentru mine

-experienta, oportunitati, momente unice alaturi de tine si prin existenta ta…

-iubesc Bucurestiul pentru ca e asa si nu altfel, si pentru ca poate deveni ceea ce poate fi.

Vorbe goale pentru multi, vorbe pline pentru ceilalti.

Si cum campania Apa Nova continua sa fie o nebuloasa pentru mine…mai mult de atat nu prea am de spus.

Categorii:Advertising
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

