Prima pagină > Stuff > new to come

new to come

Cum nu sunt o persoana a constantei, m-am gandit sa fac cateva modificari.

Asa ca am inceput cu designul blogului…i hope you enjoy it!

Categorii:Stuff
  1. Alexandru Petras
    Miercuri, Iunie 20, 2007 la 10:45

    am fost primul care a salutat schimbarea 🙂 intru si eu intr-un rebranding dar dupa sesiune …

  2. Miercuri, Iunie 20, 2007 la 10:58

    Multumesc, Alex….
    Sper sa-ti reuseasca pozitionarea dorita. 🙂

  3. Miercuri, Iunie 20, 2007 la 22:13

    Inainte parca era roz, nu ? E ok si noul look, succes in continuare !

  4. Miercuri, Iunie 20, 2007 la 23:00

    No pinky stuff!!!Aveam un design cu puternice tente albastre.
    Multmumesc , multumesc…la fel si tie! 🙂

  5. Joi, Iunie 21, 2007 la 21:57

    E curatzel, cumintel si usor de citit.

  6. Vineri, Iunie 22, 2007 la 11:35

    Exact ce mi-am dorit. 😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

