Prima pagină > Advertising > Da-i o inima casei tale…

Da-i o inima casei tale…

….Vodafone-telefonie fixa

Iata cum Vodafone continua sirul campaniilor….si nu sirul campaniei. Imi place copy-ul… „Da-i o inima casei tale”… ar putea fi headline, ar fi putut fi o campanie geniala: as fi mers pe dramatizarea headlineului, pe crearea unor imagini vizuale, spoturi TV (radio) in genul campaniilor sociale („da-i o inima casei tale” are rezonantele unui headline de campanie sociala)… si nu numai.

 Asa ca m-am uitat cu atentie si in repetate randuri la spotul TV (din pacate doar atat am putut gasi din intreaga campanie). Apoi m-am intrebat: care este USP-ul?! De ce nu as putea sa inlocuiesc pur si simplu Vodafone cu Orange, Cosmote, Romtelecom…etc. ?! Si asa mi-am dat seama ca asemanariile cu o campanie sociala sunt relevante.

sau poate ca imi scapa ceva…

Categorii:Advertising
  1. Miercuri, Iunie 20, 2007 la 22:15

    Mie mi se pare funny reclama. Hai cu telefonia fixa pentru toata lumea !

  2. Miercuri, Iunie 20, 2007 la 22:57

    Multumesc,Banateanu. Tocmai ai confirmat. Telefonia fixa nu face rau 😛 . Dar ce legatura are cu Vodafone??
    Sa nu uitam ca telefonia fix nu este ultima tehnologie in domeniu si nici macar inventata de Vodafone.

  3. Miercuri, Iunie 20, 2007 la 22:58

    fixa*

  4. Alexandru Petras
    Joi, Iunie 21, 2007 la 00:27

    eu de cateva ore bune ma chiunui cu spotul asta … sincer … nu m-am repezit sa comentez din prima … am zis ca e vina mea 😦
    l-am vazut pe tv & imediat la tine pe blog … si spre uimirea mea vodafone nu ma convinge … again !!! Decand e telefonul fix „sufletul casei”? De ce as vrea un Vodafone fix?
    parca sunt blestemat sa nu inghit nimic de la vodafone … si te asigur ca imi dau silinta 🙂

  5. Joi, Iunie 21, 2007 la 10:57

    Bine, partea cu „sufletul casei” poate fi adevarata…numai ca mi se pare spotul cat se poate de evaziv. Adik pentru cine telefonul fix este „sufletul casei”?!
    O alta nelamurire. De ce au crezut cei ce au conceput spotul ca Vodafone este singurul care ofera servicii de telefonie fix?! Ar fi trebuit sa mizeze pe altceva.
    Totusi, ma gandesc daca Orange ar fi avut acelasi concept, oare cum ar fi stat lucrurile?! Deocamdata, Orange este foarte apreciat, inspira increderea, loialitate, prietenie…as alege telefonia fixa de la Orange, numai pentru ca stiu ca vine de la Orange…si sunt convinsa ca nu sunt singura. Dar aici nu e vorba doar de un spot, sau de o campanie…e vorba de constanta in interactiunea cu targetul, e ceva mult mai puternic, e o legatura. Fapt ce nu se intalneste la Vodafone.

  6. Alexandru Petras
    Joi, Iunie 21, 2007 la 14:07

    Pot sa fac un pariu „blind” pe Orange daca va intra in segmentul telefoniei fixe 🙂

  7. Joi, Iunie 21, 2007 la 23:52

    1. incep cei de la vodafone sa bage desene in reclame. le-am vazut si in outdoor. slabuti fata de orange
    2. de unde telefonul fix e sufletul casei? habar nu am. credem ca familia din ea. aaa poate legatura intre studentii plecati si parintii ramasi care aveau romtelecom si le era greu cu sunatu’.
    3. credeam ca e vorba de inimile maggy III

    Ana, se pare ca ne scapa la mai multi ceva. Dar nu conteaza: Vodafone, care e pe pierderi in afara, are banuti de stricat in Romania, marketerii de acolo sunt happy ca au mai facut o campanie, agentia a mai prins un contract si ceva banuti pe o idee ” altfel” (trebuie si relevanta?), televiziunile mai acopera spatiul de emisie.
    Vezi de aia creste consumul de bere in romania= toata lumea e fericita 🙂

  8. Vineri, Iunie 22, 2007 la 11:38

    Alex,

    Nu esti si nici nu vei fi singurul. 😉

    Cristi,

    Incep sa ma gandesc ca Vodafone practica o forma avansata de comunicare. Probabil in cativa ani, o vom afla si noi… 🙂

  9. Joi, Iulie 12, 2007 la 11:20

    sa ma bata daca inteleg conceptul…telefonie fixa pe tehnologie mobila. ca sa acopere inside vodafone ar trebui sa stea foarte bine cu acoperirea si nr de cell/m2. ceea ce nu e cazul. si, de ce sa -mi iau un tel fix de la vodafone cand pot avea un tel mobil si sa-l folosesc in casa. vrei nu vrei, telefonia fixa inseamna si niste fire, si o retea terestra, eventual partea de wireless se reduce intre baza si receptoare. poate cineva care stie mai multe despre produsul asta ar putea niste raspunsuri concrete.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

