Prima pagină > Advertising > Apres La Nuit des Publivoires

Apres La Nuit des Publivoires

Sâmbătă, Iunie 16, 2007 Lasă un comentariu Go to comments

… Alka facea sampling, Carlsberg a fost tocmai bun pentru vineri seara, sandwich-urile proaspete…multe fetze necunoscute, insa cateva ale prietenilor, … ceva fun si ceva boring.

Organizarea evenimentului, daca ar fi sa ma inspir dintr-un spot: „At least you didn’t die!”. Cred ca ZeroEvents, spune totul. Nu vreau sa dau cu noroi in nimeni si chiar m-as fi bucurat sa spun cuvinte de lauda, dar din pacate nu pot minti. Un astfel de eveniment ar trebui sa constituie un exemplu pentru organizatorii de evenimente din Romania.

No site. Helouuuu?!!…ma gandeam ca poate nu am cautat eu destul de bine (desi Google sunt convinsa ca mi-ar fi indicat) …. insa pe cat de trist pe atat de adevarat: Noaptea Devoratorilor de Publicitate nu are site. Cum se poate asa ceva…?!Utilitatea lui ar fi maxima.

Am ajuns pe la 19.50, iar pe la 21.00 ma gandeam ca poate nu am vazut eu bine ca de fapt intreg evenimentul incepe de fapt la 22.00!!!!Evident vazusem bine, insa se pare ca asa e mai dragutz, mai fancy, ma trendy, mai cool…sa intarzii. Ok, am exagerat putin…concertul Sensor a inceput pe la 21.15(cu aproximatie), timp pe care l-am petrecut facand orice altceva decat ascultandu-i.

Acum vine partea mai plapitanta: spoturile. Au fost spoturi care au smuls ropote de aplauze, spoturi care au starnit un „woow”reflexiv, spoturi care nu pareau spoturi si spoturi pentru campanii sociale geniale…unele dintre ele, le-am vazut pe YouTube, unele le-am vazut in premiera.

Initial, ma hotarasem sa scriu mai multe…si nu entuziasmul era cel care ma stimula, but as I always do … m-am gandit de doua ori [desi, cateodata e bine sa fii impulsiv]. Totusi, nu ma pot plange, am avut cate ceva de invatat, a fost destul de relaxant si mi-am dat seama de ce crede toata lumea [a se intelege doar acei oameni care intra in contact cat de cat cu domeniul] ca advertisingul e frumos, cool…etc., etc.

Chiar as vrea sa aflu ce parere au ceilalti care au fost prezenti … cine stie poate am eu un inceput de dementa senila-prematura…

Categorii:Advertising
  1. Luni, Iunie 18, 2007 la 15:51

    nu poate multumi pe toti..asta ar fi fost scuza mea…insa am mai vbit cu prietenic ae au ajuns…spre rusinea mea…eu n-am ajuns…la ora unu..insa majoritatea alor mei…plecasera…alta data…ma tinea pana la 5 dimineatza pe scaun…nu stiu ce sa zic…sunt parerilor lor…a mea…nu am cum sa mi-o fac decat prin ochii celorlalti….adevarul o fi pana la urma la mijloc..n-am vbit cu toti…dar au fost un focus group bun….:D

  2. Luni, Iunie 18, 2007 la 17:30

    Nu zic nu, poate ca unora chiar le-a placut.
    Dar, Dragos, rareori ma avant sa fac niste afirmatii de care nu sunt sigura.
    Nivelul unui astfel de festival este inca low. Lipsesc, in fond, elementele esentiale…si stii si tu (poate mai bine ca mine) ca detalii conteaza, oriunde, oricand.
    Am citit cateva posturi pe aceasta tema…reactiile sunt diferite, unghiurile de a privi lucrurile sunt diferite.
    Oricum, in Romania suntem obisnuiti de mici sa ne multumim cu putin, sa nu cerem mai mult, sa nu deranjam…si traind asa ne obisnuim asa. Evenimentul acesta ar trebui sa fie cu totul altfel, dar pentru asta e nevoie de oameni care traiesc, care isi pot imagina targetul mai presus de varsta, sex, educatie, etc…e mai mult decat finalizarea unui brief (un tabel de completat in pdf.)…nu contest eficienta unor astfel de tool-uri, dar pana la un anumit nivel. Comunicarea nu e o stiinta si nu va fii niciodata, in ciuda tuturor abordarilor teoretice…in ciuda tuturor delimitarilor conceptuale care forteaza acest domeniu. A comunica e un act ritual, desfasurat in mod natural… a incerca sa ii schimbi substanta inseamna in ultima instanta a-l denatura, inseamna a-l perverti. De aceea ,ne conduce catre superficialitate, catre o aparenta eficienta.

    But hey, who I am I?! no one, just another web 2.0 leech.

  3. Alexandru Petras
    Luni, Iunie 18, 2007 la 18:21

    sincer ..cred ca stiu a cui este vina – Dan Chisu.
    Daca de noapte s-ar ocupa altcineva lucrurile ar iesi mai bine … el este cam plafonat de la o vreme…plictisit .. nu prea mai are chef sa faca ceva misto. Cand a venit la Braila … a plecat la 12 noaptea cu restul de casete care trebuiau sa urmeze dupa pauza … a venit inganfat cu ochi dupa fete. La 12 …dp pauza , intram in sala …dar nu mai era publicitate 😦 . Stiu sigur ca a plecat pentru ca am intrat in vorba cu tipul de la pupitru tehnic „la fumat” in pauza 🙂 Asa ca nu ma mira ca ai fost nemultumita de „noapte” … oricum noric cu youtube-ul ca mai luam o gura de publicitate mai noua 🙂

  4. Luni, Iunie 18, 2007 la 22:17

    alex,

    nu ma deranjeaza Dan Chisu, chiar deloc. ma deranjeza oamenii ingramaditi, dezorganizati, shmenarii…daca Dl Chisu e macar una din aceste categorii, atunci m-a dezamagit.
    in general, nu imi plac jumatatiile de masura… daca nu poti, renunta.

  5. Alexandru Petras
    Luni, Iunie 18, 2007 la 22:27

    bine punctat cu jumatatile de masura … si eu cred ca le cam face asa …. ultima faza… http://brandmaker.wordpress.com/2007/06/18/dan-chisu-gabriel/
    (no comment – 😦 )

  6. Miercuri, Iunie 20, 2007 la 17:12

    Well, kiddo….what can I say…

    Daca nu erai pe langa mine sa mai schimbam cate o vorba nu rezistam nici pana la ora 1. that’s how bad it was 🙂

    Cele bune, spor si inspiratie!

  7. Miercuri, Iunie 20, 2007 la 18:11

    da….the same dear.
    Toate ca toate, dar partea cea mai rea este ca unora chiar le-a placut.

  8. Miercuri, Iunie 20, 2007 la 18:48
  9. Miercuri, Iunie 20, 2007 la 23:37

    Dragos,

    multumesc…
    Si keep me update cu ce mai „mesteresti” in minunata ta lume. Nu ai mai postat nimic nou pe Ad-vance….astept.

  10. Joi, Iunie 21, 2007 la 02:38

    cat de curand draga ana….te anunt doar atat…ad-vance a devenit firma…my own….ş)

  11. Joi, Iunie 21, 2007 la 10:49

    Stiam. Imi spusesei.
    Tocmai aici se afla valoarea intrebarii mele. 😛

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

