Prima pagină > Advertising > La nuit des Publivoires

La nuit des Publivoires

Maine va avea loc cea de a 12-a editie Noaptea devoratorilor de publicitate, in Bucuresti la Sala Polivalenta. Detalii pe IQ Ads despre eveniment si cartea aparuta cu aceasta ocazie.

Editia de anul acesta este cu totul speciala, deoarece evenimentul va fi lansat in premiera mondiala altundeva decat Paris, Franta

Noaptea Devoratorilor de Publicitate

Asa ca vineri seara ne vedem la Sala Polivalenta la devorat publicitate…digestie usoara!

Anunțuri
Categorii:Advertising
  1. Alexandru Petras
    Joi, Iunie 14, 2007 la 16:35

    cum ti se pare afisul ????????

  2. Joi, Iunie 14, 2007 la 17:37

    parca ma vad intr-unul din ochii aceia… :))
    afisul e targetat bine…bine rau!
    e foarte urban, foarte modernist…foarte, foarte creativ!

    Tie?!

  3. Alexandru Petras
    Joi, Iunie 14, 2007 la 17:51

    personal nu prea imi place …dar nu stiu de ce? poate ca este prea targetat pe niste devoratori :)) … genul asta de manifestari trebuie sa lase loc si pentru noii veniti … nu crezi? si atunci nu vad cum se regasesc ei acolo? si mai este ceva … crede-ma ca sunt un devorator la propiu de publicitate …dar nu ma regasesc in monstruletii astia ahtiati dupa publicitate .
    si uite si o chestie constructiva …daca tot se merge pe ideea „Orange prezinta Noaptea devoratorilor de Publicitate” de ce nu s-au adus in prim plan cele 2 personaje orange dupa care toti devoratori de publicitate sunt inebuniti si sunt cunoscuti si de non-devoratori 🙂 (mergea un joc creativ pe tema chitoilor .. nu crezi?)

  4. Vineri, Iunie 15, 2007 la 09:46

    o caricatura trebuie tratata ca atare…oricum, contine multe simboluri in care devoratori se pot recunoaste.
    nu cred ca e targetata pe „neinitiati” si nici nu cred ca isi dorea acest lucru.
    Noaptea devoratorilor de publicitate nu este un produs disponibil tuturor…e ceva mai specializat [ok, ok, o sa imi spui ca pana si bunurile de larg consum au un target bine delimitat si nu se adreseaza chiar oricui, deci pot fi si ele specializate]. Noaptea Devoratorilor de Publicitate e un fel de metapublicitate, si nu oricine poate decoda limbajul…asa ca trebuie sa fii putin initiat.
    da, dar ar fi fost campania pentru Orange…si nu pentru Noaptea Devoratorilor de Publicitate. Orange e sponsor, e sponsor si Adbreak [cel putin ultima oara cand am fost eu], si pentru mai multe astfel de evenimente … Probabil ca exista si niste restrictii contractuale…etc., etc.

  5. Alexandru Petras
    Vineri, Iunie 15, 2007 la 10:23

    era doar o parere personala …mergem pe mana ta 🙂 … dar sa sti ca am avut si eu ocazia sa vad noapte devoratorilor cand au venit si in orasul meu … si vreau sa-ti zic ca erau cu carul oameni care nici macar nu suportau pauzele publicitare … veneau pentru ca fetele cereau asta … veneau unii pentru ca sa dea bine … si tot asa :)) mai spre dimineata eram o mana de oameni … atat mai ramasesem dintr-o sala intreaga … la bucuresti sunteti mai multi si asta este de bine 🙂 oricum iti doresc devorare placuta si astept o cronica fie ea si subiectiva.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: