Prima pagină > Advertising > campania Orange

campania Orange

am vrut de fff mult timp sa scriu ceva despre campania celebrului duo de la Orange, but hey…too busy, too lazy…si asa a trecut timpul, iar campania a devenit deja mult prea cunoscuta si discutata pentru a mai fi interesanta. la fel ca si „London 2012″…amprenta englezeasca este indiscutabila….Cele doua personaje au ceva din Londra, chiar daca apar in Romania…chiar daca se potrivesc atat de mult tiparelor noastre comportamentale si atitudinale. Asa se face ca am decoperit pe blogul celor de la W+K-London noile spoturi cu Millidge si Doig…in curand vor aparea si pe la noi pe TV [cu scuzele de rigoare daca acest lucru s-a intamplat deja]

Se observa competitia dintre Vodafone [sponsor oficial „The Rolling Stones”] si Orange [noile campanii cu accent pe latura young, free, musique lovers]. oare cine va castiga?!eu tin cu orange, desi sunt abonat vodafone 😀

Categorii:Advertising
  1. Alexandru Petras
    Miercuri, Iunie 13, 2007 la 16:29

    „oare cine va castiga” mai este loc de intrebare 🙂
    – cu siguranta orange … si castiga pe ambele fronturi – pe cel cu cifre/profituri unde in continuare orange va fi lider de piata (asa ca incepand de aici gura mica!!! fanilor vodafone-pentru ca cifrele fac diferenta adevarata) iar pe celalalt front, mai drag noua ,- cel al comunicarii unde sunt aproape imbatabili. Singurul operator care a luat viteza pe zona asta este Cosmote-ul … dar ar trebuii sa reinventeze ceva … habar n-am cu ce sa vina ca sa poata sa faca diferenta … au intrat bine rau de tot pe piata bine dar continuarea a fost lamentabila .
    Vodafone a avut in achizitia Connex poate cea mai faina comunicare de brand care mi-a fost dat sa vad in Romania (de pana atunci) … dar idiotii de la vodafone au sters tot ce insemna connex pentru noi …. doar te rog sa-ti mai aduci aminte reclamele connex …pe vremurile alea erau de domeniul fantasticului cand apareau … din cauza lor astazi vorbesc azi despre publicitate… si de asta sunt suparat pana peste masura pe vodafone ca a stricat toata munca Anetei Bogdan cu picamarul – nu a mai ramas nimic din amintirea Connex. Orange insa a comunicat beton … ne-au spus povesti … au adus „orange” in viata noastra :)… si pentru asta le multumesc!

  2. Miercuri, Iunie 13, 2007 la 21:13

    Sper sa castige Orange, si mie imi plac reclamele lor.

  3. Miercuri, Iunie 13, 2007 la 22:46

    ii laudam si eu pe orange intr-un post (http://www.chereches.ro/2007/05/27/reclama-orange/)

    mersi de update. nu am mai sapat eu dupa aceste boabe de fasole. superbe.

    abonatul orange din mine e mandru. asa cum eram invidios pe vremuri pe connex. dar de la reclama cu tipa si tipul care se jucau in metrou „in oglinda” orange a demonstrat ca e mai bun. in afara de efemerida de lansare vodafone.

  4. Joi, Iunie 14, 2007 la 11:38

    Daaa, Orange are un mod inedit de comunica aceleasi produse sau servicii ca ale competitorilor…insa intr-un mod atat de…Orange. Cel mai mult imi place ca sunt extrem de coporate.
    @Alexandru: Cosmote este destul de low (zic eu), principalul avantaj: promotiile, pretul…insa si Cosmote imi place. Orange are ceva diferit, deoarece are o campanie unitara de comunicare…si cred ca intotdeauna a avut acest lucru. Cateodata am impresia ca in Orange-compania, lucreaza aceeasi oameni de cand s-a infiintat…si totusi Orange e young. Cosmte e foarte romanesc, si poate de asta il apreciez si imi place.

  1. Miercuri, Iunie 13, 2007 la 22:30

Lasă un răspuns

