Prima pagină > Personale > Voi ati dat mita vreodata?!

Voi ati dat mita vreodata?!

Miercuri, Aprilie 25, 2007 Lasă un comentariu Go to comments

Dap…din pacate am comis-o. Am dat mita…si cred ca a fost prima oara in viata…sper ca si ultima.  Mai exact ieri pe la 7 seara, am circulat cu RATB-ul fara bilet, abonament sau card…asa ca la un control de rutina nu am avut nimic de prezentat respectivului reprezentant RATB. Nimic…in afara unei hartii de 10RON. Nu ma asteptam sa o accepte…adik nu atat de putin. Se pare ca m-am inselat…again!Totusi, acum nu ma simt bine ca am scapat fara amenda. Nu am procedat corect. Stiu. Insa atunci mi s-a parut cea mai usoara alegere. Voi ati dat mita vreodata?! Mie mi se pare injositor.

Categorii:Personale
  1. alexandru petras
    Miercuri, Aprilie 25, 2007 la 23:57

    …faza dura cu ratb-ul asta… de cand ma stiu am abonament doar pe autobuz …odata era iarna, frig , ger mai bine zis , zapada … am ajuns intr-un capat de oras de unde puteam sa ies cu bine doar cu tramvaiul … ma urc si fericit ca dau de caldura merg doar 2-3minute ca
    m-au prins niste amarati de controlori care credeau ca o sa fac rau … dar nu am facut scandal, au fost mirati ca am platit amenda … am preferat asa..decat sa ma tiganesc.

    nu-mi place sa dau spaga aia micuta – la doctorul de familie, la primarie, la profesor ca sa ma treaca un examen … cred ca este orgoliul de vina! desi ai mei m-au invat – sa dau ca-mi e mai bine 🙂

  2. Joi, Aprilie 26, 2007 la 11:35

    Alex,

    Cred ca a fost prima [si ultima oara] cand am dat mita…Ideea e ca nu m-am simtit tocmai usurata ca nu am platit amenda, acum as fi preferat sa o fi platit.

  3. alexandru petras
    Joi, Aprilie 26, 2007 la 13:20

    cred ca mita e mult spus 🙂 ..spaga suna mai rezonabil …ehe oricum bine ca ai scapat 🙂

  4. Vineri, Mai 4, 2007 la 00:49

    E o boala nationala, suntem obisnuiti sa dam bani ca sa rezolvam pentru noi diverse lucruri (bune, rele). Personal urasc sa dau spaga si evit cat pot de mult sa nu dau.

    Dar de cei care ii sponsorizeaza pe cei care ocupa locurile din p.arcari ce zici?

  5. Vineri, Mai 4, 2007 la 14:50

    Stefan,

    La romani formula de calcul pentru serviciile prestate este Suma+TVA+shpaga…. Oricum, eu sper si vreau sa cred ca shpaga nu este o boala nationala.
    In privinta ultimei fraze, nu pot spune decat: Punct ochit, punct lovit! Acum o saptamana am asistat la 2 astfel de situatii. Culmea e ca shpaga a fost mai mare ca taxa pentru parcare…!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

