Prima pagină > Personale > Prima data cand….

Prima data cand….

Miercuri, Decembrie 27, 2006 Lasă un comentariu Go to comments

Ii multumesc lui 2006 pentru aventura unui an ce nu-l voi uita niciodata. A fost anul inceputului. Am avut primul meu job, prima excapada intr’ale publicitatii, prima mea aniversare de 20 ani (as vrea sa cred ca nu ultima…:) ), prima oara cand am putut spune ca sunt anul II de facultate, prima oara cand mi-am dat seama de frumusetea blogging-ului, prima lectie de dans, prima oara cand am putut vorbi un minut intreg in lb italiana…
In fiecare an descoperi noutatea unui inceput „prima data cand…” si nu trebuie sa fii un copil pentru a experimenta si a invata lucruri noi. Cu siguranta este o banalitate a spune ca esti anul II de facultate….insa de cate ori in viata poti spune acest lucru?!O singura data, intr-o singura clipa….probabil intr-un context pe care-l uiti inainte de a se fi incheiat.
As putea chiar sa extind pana la ceea ce imi place cel mai mult…publicitatea. Una din cele 22 de legi imuabile ale brandingului este aceea: „daca nu esti primul intr-un domeniu, atunci creeaza unul in care sa fi primul” sau „decat sa incerci sa fi mai bun decat cel mai bun, mai bine fii primul intr-un domeniu”. Poate ca noutatea este cea mai sensibila latura emotionala pe care o poate avea o fiinta umana…noutatea unui inceput. Intotdeauna suntem mai atenti la produsele ce contin promotii decat la produsele deja existente. Se spune ca omul si-a dezvoltat un simt al conservarii, prezent la toate speciile…insa intotdeauna dorinta de a cunoaste mai mult a depasit instinctul animal de conservare. De cate ori nu si-a riscat omul viata si echilibrul social de dragul stiintei, al cunoasterii…oare Renasterea nu este o dovada de sute de ani?!Poate acesta este si motivul pentru care noutatea in publicitate primeaza. Cauta in orice detaliu un plus de noutate, …si vei reusi sa obtii vanzari imediate. Cauta un ingredient nou si transforma-l in beneficiu suprem, creeaza o categorie si vei ajunge sa dai nastere unui „Supra-brand”…un brand ce va crea valori, va fi un brand ce va vinde intotdeauna…;caci mai presus de toate va vinde perceptii, mai mult decat produsul in sine.
Deci, ce am invatat sau recapitulat azi…pentru prima oara?! Ca poti si trebuie sa gasesti acel „prima oara cand…”in fiecare detaliu pe care viata si sansa ti-l ofera, de dragul tau, de dragul brandului tau sau de dragul consumatorilor…

Anunțuri
Categorii:Personale
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: