D-aia.

Vineri, Octombrie 13, 2006 Lasă un comentariu Go to comments
  • De ce furnizorii de servicii nu sunt promti??De ce trebuie agentia sa insiste pentru un serviciu pe care deja il plateste?De ce clientii trebuie sa arate pe agentie cu degetul?!
  • De ce totul se face pe fuga?!De ce cel mai lung deadline este de 3 saptamanii si cel mai scurt „ieri”?!
  • De ce greseliile agentiei sunt vazute cu lupa, iar greseliile clientului intra tot in categoria „greseliile agentiei”?!
  • De ce profesionist inseamna comunist, iar modern este neprofesionalismul?!
  • De ce trebuie sa ai reguli fixe, cand pot exista reguli flexibile?!
  • De ce atunci cand agentia are o idee( campanie ) geniala, ii este frica sa o expuna de teama de a nu fii respinsa?!
  • De ce clientii nu au incredere in agentii?!
  • De ce agentiile cred in „clientul nostru stapanul nostru”?!

Nu ma astept sa gasesc raspunsuri la sectiunea „comments”. Raspunsurile sunt in titlu.

Anunțuri
Categorii:Advertising
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: