Prima pagină > Personale > Nush…

Nush…

Duminică, Septembrie 24, 2006 Lasă un comentariu Go to comments

Cateodata e prea tarziu sa spui „nu”; si prea devreme pentru „da”.
De aceea, vom fi mereu copii…alegem calea de mijloc, compromisul…si spunem „nu stiu”.

Dumnezeu a creat extremele, valorile absolute: Bine-Rau, Dragoste-Ura, etc, etc (sunt deja clisheice astfel de fraze). Noi, oamenii, suntem esenta puterii Lui. Suntem absoluti. Nu pentru ca vrem. Nu avem de ales. Suntem absoluti prin puterea de a crea. Am avut frumosul si uratul, si am creat „dragutz”; am avut dragostea si ura, si am creat „prietenia”…etc, etc. Unii spun ca Dumnezeu a creat totul. Eu spun ca nu. Dumnezeu ne-a creat pe noi, si atunci noi am creat „sensul”. Toate au existat inaintea noastra. Noi, insa, i-am dat sens, valoare, intzeles. Pentru copac „soarele” nu are semnificatia zeului Ra, pentru peshti „apa” nu semnifica viata, ci e pur si simplu apa. „Semnificatiile” sunt creatiile noastre. Ideile au „copyrighting uman”. Strategia lui Dumnezeu a fost crearea fiintei umane. Apoi, restul e poveste. Un singur lucru ramane in picioare: copywriting-ul e una, creativitatea e alta. Diferenta…una aduce bani, cealalta idei.

E o idee…poti spune „da” sau „nu”…dar sigur il vei dori pe „nu stiu…poate”.

Categorii:Personale
  1. Horia
    Duminică, Octombrie 8, 2006 la 20:08

    Sa-ti povestesc si eu ceva…..
    In general am fost mereu „oaia neagra” si in generala si in liceu si se pare ca nu mi-am pierdut naravul pe drum nici la facultate.Nu caut cu tot dinadinsul sa contrazic sau sa fiu antipatic. Am spus sus si tare cand a fost cazul „DA” si „NU”. De fiecare data fara rezerve si cu riscul asumat.Aproape nimeni nu mai are curajul sa spuna categoric un raspuns si prefera „Nu stiu”.
    E bine sa fii si tolerant…dar multi din complezenta, din pupincurism prefera calea de mijloc.
    Nu stiu de ce dar asta e portretul care pare sa se potriveasca cu cel al romanului.
    ………………
    nu stiu cata legatura are cu articolul tau, dar sigur cu cel de sus pare sa aibe.

  2. Anna
    Duminică, Octombrie 15, 2006 la 21:21

    Sincera sa fiu…acum nu imi mai aduc aminte la ce m-am referit…insa se poate aplica oriunde, oricand. Asa suntem. Nu numai romanii. Nu prea ai o parere buna despre tine ca si roman; ceea ce nu e prea bine.

  3. Miercuri, Aprilie 11, 2007 la 22:47

    OK. Ce facem sa schimbam lucrurile? Cred ca putem schimba niste lucruri. Adica sa renuntam la Spiritul Critic si sa trecem la Spiritul de Navigatie. Navigatia e a oamenilor de actiune. Cum putem deveni oameni de actiune?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

