Prima pagină > Communication > Asa cum vad eu lucrurile.

Asa cum vad eu lucrurile.

Duminică, Iulie 30, 2006 Lasă un comentariu Go to comments

In Romania zilelor noastre, caci mi-ar fi peste mana sa vorbesc despre Romania zilelor altora, se vorbeste tot mai mult in cercurile specializate despre chestiunea „responsabilitatii sociale”. Si nu numai ca se vorbeste…vorba volant… dar s-a trecut si la fapte, fapte marete…nu oricum. Despre ingineriile lor responsabile si despre multe altele, va recomand acest site.
Nu vrea sa par cinica si nici critica…nu vreau sa formez o nota discordanta in toata aceasta pledoarie pentru venerarea bunatatii de care dau dovada organizatiile, insa cateodata chiar nu am pot abtine. Da, toate bune si frumoase…nu supara pe nimeni faptul ca pe langa coloranti si conservanti Coca-Cola sustine tinerii studenti sa isi dezvolte o practica morala in afaceri…insa asta nu inseamna ca pe Neville Isdell (CEO&chairman, Coca Cola Company) chiar il intereseaza acest lucru–Coke a fost unul dintre cele mai cunoscute exemple de organizatii ce practica
CSR–
Cu totii stim ca avem de nevoie de asemenea companii… deranjant este superficialitatea si aparenta transparenta.
Nimic mai simplu. Citeam acum cateva saptamanii, nu stiu daca intr-o revista de specialitate sau daca pe vreun site, ceva despre caderea Advertising-ului si despre potentarea PR-ului. Nimic nu poate sa dovedeasca mai simpu acest lucru decat CSR-ul. Imuni la avalansa de reclame stereotip, la promotiile cu stelutze si la lipsa de originalitate a unor creativi ce vor sa para originali ( cand nimeni nu le cere asta…ci doar sa faca ceva care sa vanda produsul), oamenii devin mai sensibili la altfel de tehnici. Tehnici mai subtile si mai abile sa creeze emotii, sa ii implice si sa ii faca parte dintr-o comunitate.

Evident Advertisng-ul nu va muri, dar nu va mai avea acelasi impact ca atunci cand D.Ogilvy traia. Acum nu pot spune ca urmatorul pe scena care va urca va fi PR-ul, nu sunt destul de informata, caci sincer nici nu m-a interesat acest subiect…pana acum.

Concluzie

Nu cred in CSR, deoarece este superficial, aparent si nu reprezinta obiectivele organizatiei.

Anunțuri
Categorii:Communication
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: